Chcete podpořit imunitu? Uvařte si dobrotu!

Imunitu můžeme posilovat především celkově zdravým životním stylem. Jeho součástí je i dobré a zdravé jídlo, připravené ze surovin, které náš imunitní systém přirozeně podporují. Proto jsme vám připravili tři recepty, na kterých si zaručeně pochutnáte a ještě mohou prospět vašemu tělu a zvýšit odolnost vůči nemocem. V hlavní roli je kiwi, červená řepa a houba shiitake.

KIWI

Ozdravující kiwi

Toto vynikající zdravé ovoce pochází z Himalájí, ale je známé po celém světě. Jeho zelenou, pikantně kyselou dužninu s mnoha malými černými semínky všichni velmi dobře známe. Méně už se ale ví, že je v něm skoro dvakrát více vitamínu C než v citrusech! Kromě toho má vysoký obsah vitamínu E, A, vitamínů řady B, kyseliny listové, draslíku, hořčíku a železa.

Za výtečný vliv na naši imunitu vděčí především vitamínu C, který je základní zbraní v boji se všemi onemocněními. Svůj přínos má i vysoký obsah vlákniny, která podporuje trávení a čistí střeva. Pokud každý den sníte jedno kiwi, uděláte hodně pro svoje zdraví!

Vitamínová bomba – smoothie z kiwi a banánu

Budete potřebovat:
- 3 kiwi
- 2 banány
- med na oslazení (nemusí být)

Postup:
Vychlazené ovoce oloupeme, nakrájíme na kousky a vložíme do mixéru. Přidáme 3 dcl vody a všechno rozmixujeme. Pokud máme radši sladší, dosladíme medem. Ozdobíme snítkou máty nebo kolečkem kiwi a můžeme podávat jako super snídani či svačinu.

Pokračování v novém čísle Bylinek.
BUTTON-PREDPLATNE

---

IMG_4189_1