Tip na páteční smoothie

smoothie ALA blog2
 
Jednoduchá a rychlá snídaně, stoprocentně zdravá a jak dobře zasytí :)
 
Ingredience seženete v běžném obchodu se zdravou výživou (připravujeme něco velkého, již brzy více info) a možná i v některých supermarketech, případně na trhu nebo v lese.
 
4139-2_bezovy-sirup-mojebylinkyBudete potřebovat:
 
- 1 lžíci rýžového proteinu
- Kokosové mléko
- 2 jahody
- 5 borůvek
- 1/2 banánu
- Trochu máty
 
Postup:
 
Dejte do mixéru lžíci rýžového proteinu, zalijte trochou kokosového mléka a rozmixujte. Potom přidejte dvě jahody, pět borůvek, půlku banánu, pár lístků máty a vše pěkně rozmixujte. Jako bonus můžete přidat lžíci bezového sirupu nebo pár rozinek.
 
 
BUTTON-PREDPLATNE
 
BR7 NWSL
 
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení